سایت بیت تونز

بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه موسیقی زانکو، بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان  تهران با همکاری برترین اساتید خانم، دوره های آموزش انواع ساز های پرطرفدار و محبوب را برای بانوان برگزار می کند. بسیاری از خانم ها در تهران و در سراسر ایران به یادگیری موسیقی علاقمند هستند اما نمی دانند کدام آموزشگاه و کدام مدرس را انتخاب کنند. آموزشگاه موسیقی زانکو دوره های آموزش موسیقی ویژه بانوان را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند. این دوره ها با همکاری مدرس خانم و با امکانات ویژه برای خانم ها ارائه می شود. برای آشنایی بیشتر با دوره های ویژه بانوان آموزشگاه زانکو و شیوه آموزش در این کلاس ها با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

یک جستجوی ساده در اینترنت کافی است تا ببینید آموزشگاه های موسیقی و کلاس های آموزش انواع ساز چقدر زیاد هستند و در هر شهر و استانی می توانید چندین آموزشگاه موسیقی پیدا کنید. اما چرا هنوز هم بسیاری از افراد هستند که علی رغم علاقه به موسیقی، نتوانسته اند کلاس مد نظر خودشان را پیدا کنند و موسیقی را به طور اصولی و حرفه ای یاد بگیرند؟ چه بخواهید موسیقی را به عنوان یک سرگرمی برای اوقات فراغت یاد بگیرید، چه یک حرفه جدی، انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی باید اولویت نخست شما باشد. آموزش دیدن تحت نظر یک استاد برجسته و درجه یک موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران می تواند به شما کمک کند تا زودتر به اهدافتان در زمینه موسیقی برسید و پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

اشتباه در انتخاب آموزشگاه و مدرس یکی از دلایل اصلی رها کردن نیمه کاره کلاس های آموزشی از سوی هنرجویان است. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند موسیقی را تحت نظر یک مدرس خانم یاد بگیرند. با وجودی که داشتن یک استاد موسیقی خانم اولویت اول همه خانم های ایرانی نیست، اما تعداد قابل توجهی از خانم ها بین اساتید آقا و اساتید خانم، ترجیح می دهند اساتید خانم را انتخاب کنند. آموزشگاه موسیقی زانکو با همکاری با اساتید موسیقی خانم، کلاس های ویژه بانوان را برگزار می کند. کلاس های موسیقی آموزشگاه زانکو عمدتا به صورت آنلاین و در پتلفرم های ویژه تدریس آنلاین به صورت ارتباط زنده میان هنرجو و استاد برگزار می شوند. بانوان عزیز می توانند هنگام ثبت نام در آموزشگاه زانکو، کلاس های ویژه بانوان زانکو را انتخاب کنند. مدرس این کلاس ها خانم است و در صورتی که کلاس حضوری برای هنرجو برگزار شود این کلاس ها یا به صورت خصوصی میان استاد و هنرجو یا صرفا با حضور بانوان دیگر برگزار خواهد شد.

مزیت دیگر دوره های آموزش موسیقی بانوان آموزشگاه زانکو، برنامه ریزی انعطاف پذیر آن برای خانم های شاغل، خانه دار یا مادرانی است که به یادگیری موسیقی علاقمند هستند. یکی از دلایلی که ممکن است مانع از شرکت مستمر بانوان در کلاس های موسیقی شود، کمبود وقت است. بسیاری از بانوان در کشور ما یا در حال تحصیل هستند، یا شاغل اند یا مسئولیت های سنگین خانه داری و تربیت فرزندان را بر عهده دارند. هنگام انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران باید به این نکته توجه داشته باشید که آموزشگاه تا چه اندازه دغدغه های بانوان امروزی را درک می کند. سرفصل ها و شیوه تدریس موسیقی در کلاس های موسیقی بانوان زانکو کاملا انعطاف پذیر هستند و امکان کم و زیاد کردن تعداد جلسات در هفته، تغییر ساعات کلاس خارج از محدوده ساعات کاری و اداری، و برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل و آخر هفته وجود دارد.

کلاس های موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه زانکو کلاس های آموزش انواع ساز را تحت نظر اساتید خانم برگزار می کند:

  • آموزش پیانو
  • آموزش ویولن
  • آموزش گیتار
  • آموزش سازدهنی (هارمونیکا)
  • آموزش دف
  • آموزش سنتور
  • آموزش ساکسیفون
  • و ….

دوره آموزش پیانو آنلاین آموزشگاه موسیقی زانکو با تدریس مدرس خانم پیانو  ویژه بانوان برگزار می شود. مدرسین زانکو همه از میان برترین های موسیقی انتخاب شده اند و شما می توانید با شرکت در کلاس های زانکو نواختن ساز پیانو و سایر سازهای محبوب را به صورت کاملا اصولی و تضمینی بیاموزید. بانوان عزیز می توانند با مراجعه به وبسایت آموزشگاه موسیقی زانکو یا تماس با شماره 09399432340 از مشاوره رایگان آموزشگاه استفاده کنند. مشاورین زانکو برای پاسخگویی به کلیه سوالات شما و راهنمایی شما در انتخاب بهترین کلاس و بهترین ساز جهت شروع یادگیری آماده هستند.

یکی از سازهای بسیار پرطرفدار در میان بانوان ساز ویولن است. البته طرفداران این ساز خوش صدا و جذاب به خانم ها محدود نمی شوند و تقریبا هر کسی که صدای این ساز را می شنود، به آن علاقمند می شود. آموزشگاه موسیقی زانکو با همکاری یکی از مدرسین جوان و با استعداد ویولن دوره های آموزش ویولن ویژه بانوان را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. علاقمندان به این ساز می توانند از طریق وبسایت زانکو یا شماره پشتیبانی که در بالا ذکر شد، در این دوره شرکت کنند و تحت نظر مدرس خانم ویولن  نواختن این ساز را یاد بگیرند.

کلاس ویولن آنلاین زانکو به صورت ترمی از سطح مقدماتی شروع می شود و شما بدون داشتن هیچگونه دانش اولیه از موسیقی می توانید در این کلاس شرکت کنید. کلیه مباحث تئوری در ابتدای دوره به هنرجویان آموزش داده می شود و در جلسات بعدی نواختن عملی ویولن با هنرجو تمرین خواهد شد.

آموزشگاه موسیقی زانکو مشاوره انتخاب و خرید ساز را به صورت رایگان به همه هنرجویان دوره های موسیقی ارائه می دهد بنابراین اگر هنوز ساز خود را تهیه نکردید، نگران نباشید. زانکو از اولین قدم های یادگیری موسیقی همراه و پشتیبان شما است.

آموزش آنلاین مزایای خاص خودش را دارد. از جمله این که به شما امکان می دهد با حذف محدودیت های جغرافیایی از هر کجای ایران یا جهان که هستید در کلاس اساتید برتر موسیقی شرکت کنید و تحت نظر برترین های موسیقی آموزش ببینید. بسیاری از هنرجویان کلاس های آنلاین موسیقی ایرانیان ساکن خارج از کشور هستند که ترجیح می دهند زیر نظر اساتید ایرانی موسیقی را بیاموزند. آموزش آنلاین با کنار زدن محدودیت های جغرافیایی به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید از هر نقطه ای از جهان با اساتید مورد علاقه خود ارتباط بگیرید و زیر نظر آن ها آموزش ببینید.

آموزشگاه زانکو نیز با بهرگیری از این امکان فوق العاده، آموزش کلیه سازهای موسیقی را به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کند. از جمله دیگر مزایای آموزش غیرحضوری می توان به حذف هزینه ها و زمان صرف شده برای رفت و آمد، مناسب بودن برای افراد پرمشغله، امکان برگزاری کلاس در ساعات غیرکاری و روزهای تعطیل و … اشاره کرد.

در کنار همه مزایایی که به آن اشاره کردیم، طبیعتا نگرانی هایی وجود دارد. بعضی از علاقمندان به یادگیری موسیقی نگران هستند که کلاس آنلاین بازدهی لازم را برایشان نداشته باشد. خوشبختانه باید با اطمینان بگوییم که در اکثر مواقع این نگرانی بی جا است. هر آنچه سر کلاس حضوری تدریس می شود در کلاس آنلاین هم به هنرجو ارائه خواهد شد. علاوه بر این چون کلاس های آنلاین موسیقی اغلب به صورت تماس تصویری آنلاین برگزار می شوند تمرکز مدرس روی هنرجو بیشتر است و مباحث را بر اساس سطح یادگیری هنرجو پیش می برد. امکان ضبط جلسات و دیدن چند باره توضیحات استاد نیز برای هنرجو وجود دارد.

آموزشگاه موسیقی زانکو برای اطمینان صد در صدی هنرجویان، امکان شرکت در جلسات حضوری رفع اشکال را برای کلیه دوره های آموزش موسیقی فراهم آورده است. هنرجویان می توانند پس از اتمام دوره با هماهنگی آموزشگاه تا سقف 3 جلسه سر کلاس های حضوری رفع اشکال حاضر شوند و کلیه ایرادات و ابهامات خود را رفع کنند. آموزش شما تنها زمانی به اتمام می رسد که همه مباحث را به خوبی یاد گرفته باشید. این امکان در کنار تضمین صد در صدی کیفیت دوره و امکان پس گرفتن هزینه دوره در صورت نارضایتی هنرجو یا کم کاری از سوی مدرس باعث شده تا بانوان عزیز بتوانند با خیال راحت در کلاس های آموزش موسیقی ویژه بانوان زانکو شرکت کنند و ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرند.

در این مقاله بهترین آموزشگاه موسیقی بانوان تهران را به شما معرفی کردیم. صرفا داشتن مدرس خانم در یک آموزشگاه کافی نیست و آموزش موسیقی ویژه بانوان باید با درک کلیه دغدغه ها و نیازهای بانوان همراه باشد. آموزشگاه موسیقی زانکو یکی از اولین آموزشگاه های موسیقی است که کلاس های موسیقی ویژه بانوان را با امکانات ویژه برای خانم ها برگزار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تک تک دوره های زانکو به وبسایت این آموزشگاه به آدرس  zanckoirسر بزنید. کلاس های آموزش موسیقی برای عموم و آموزش موسیقی کودکان نیز از جمله کلاس هایی است که در زانکو برگزار می شود.

دسته های موزیک

نظرات شما

0 0 رای ها
امتیازدهی به آهنگ
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها